IN SEATTLE


Ett fantastigt mottagande vantade mig i  Seattle pa Diller hotell


Welcome to Seattle!
En utav dessa skall jag ut och aka detta vore nagot for havsbadet


JAG OCH MIN KUSIN MONIKA UTANFOR THE MARKET PLACE DAR ALLT FINNS ATT KOPA MER OM DETTA SENARE


Space needle ett torn som byggdes 1962 valdigt vackert,vilken utsikt


Har ser du en del utav uskten fran space needle, man ser en stor del utav Seattle


Har besokt min andra kusin i Seattle Vicky som bor ihop med konstnaren Akio som gjort verket som ar framanfor oss fran vanster Vicky,jag,Monika




Har far jag en lektion i Japansk matlagnings konst av Vicky vi gor Gyoza det var mycket gott kanske skulle det till en japansk restaurang i Pitea. Bilden under ar fran en skyskrapa dar man har mycket bra utsikt over Seattle fran 74 vaningen
det ar lite hogt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0