EN DAG PÅ MICROSOFT


Inte fick jag träffa Bill Gates,men man har ju andra kompisar, neda  kan du se en utav mina värdar i Seattle,John F Kieltyka,han visade mig runt på Microsoft,det är mycket större än man kan tro, det finns vãl ett hundra tal olika byggnader (och man bygger mer),det arbetar 50000 personer där.






Man har egna transportbilar man beställer nãr man skall någonstans, nedan Lake Bill






Det är en vacker och lugn miljö, till och med olika djur trivs på området






Detta är en del av Berlin muren,även egen butik har man.






Jag och John går upp på taket på Diller Hotell där jag bor hos John och Monika






Detta är en skrapa som ägs utav en utav de krisdrabbade bankern,och togs igår över av en annan bank
Nedan Gissa vad detta ãr gjort av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0