EN DAG SOM BöRJAR MED VICKY


Ovan kan du se mig med min kusin Vicky, hon visade mig runt i Kina town, vi beökte ett museum som visade hur imigranterna fran Kina och övriga asien hade det,nedan Vicky utanför museet.






Blev sedan bjuden på lunch på denna restaurang,inte som man ãr van hemifrån, men gott, men en mycket stojjig miljö.



Fick fõlja med och handla på en Japansk stormarknad,Vicky är gift med Akio,som är från japan, fick se många olika produkter.neda kan du se levande krabbor,undrar om det skulle vara något för konsum på Munksund.






Att tigga pengar finns det många sätt att gõr det på, här ãr ett.



Jag och Monika tog färjan från pir 52 på bilden under kan du se hur man lastar bilar,det ãr två fãrjor som går i skyttel trafik






Vilken fantastisk vy av Seattle,nedan en interiör bild från fãrjan.









Jag och Monika,det stormar inte men blåser rejält









Seattle har en utav de största hamnarna i Usa



Seattle från sjön



Kolla ett tuggummi trãd,nedan kan du se att bilarna ãr stora i Usa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0