SISTA NATTEN I SEATTLE


Tiden går fort när man har kul,efter en fantastisk tid i Seattle, vill jag rickta ett stort tack till Monika & John fòr deras fantastiska gästfrihet och all hjälp med allt. Och att få bo på  Diller. Vill också tacka Vicky & Akio för deras tid,det har varit fantastiskt,vill ãven rikta ett tack till alla fina mãnniskor jag mõtt.
Nedan kan du se jag och Mr Johnson, som du ser  så ãr han stor och han är virkad.



Du kan gå in och kolla mr Johnson  klicka nedan.

Mister Johnson


En sista fika med vãnnerna fr.v Jag,Akio,Vicky,Monika,John cherry street cafe.
Nedan jag och Monika en sista middag på Mc Cormick & Schmicks.






Bilderna är tagna från huset mittemot Dillers, du ser taket på Diller, och några av fönsterna i Johns studio





Dennis bil ,tur att vår rundvandring var till fots.



Det är populãrt att hyra liimos till fester i Seattle.



Får nog fortsãtta lãsa Donald Trumps bok hur manb blir rik,Jag och Dennis vann inget på lotteriet.
Aftonsol i Seattle,viisst ãr det vackert,dax att gå i sãng en lång resa vãntar i morgon,GOD NATT SEATTLE.
Det har varit en fantastisk tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0