FÖRSÄKRINGSKASSAN+VÅRDCENTRALEN=JAG UTAN ERSÄTTNING

Kom igår till banken skulle ta ut pengar, men där fanns inga pengar, iväg till försäkringskassan , för att kolla.
Då visade det sig, att försäkringskassan begärt in kompleterande uppgifter, angående mitt sjukintyg, men dom hade inte fått dem.Iväg till vårdcentralen, för koll,där visade det sig att, man fört över mig till annnan läkare,och bägge läkarna var lediga i veckan. Kontaktade handläggaren på Försäkringskassan hon hänvisade till handläggningstiderna är långa.
Min slutsats är att man måste inse att man jobbar med människor av kött och blod,Om man från FK skickat ut om kompleteringar den 18/3 (VC 22/3) och inte fått in dem,borde man åtminstone kunna kommunicera med berörd och drabbad,FK älskar ju i övrigt att skicka papper, det handlar om inte minst SERVICE.
SÅ HÄR FÅR DET INTE GÅ TILL
Okej jag ska vara snäll och avvakta, jag hade ju trots allt 100:- kvar på kontot (uttaget nu  dottern behövde tanka bilen)
MAN ÄR VÄL INTE SJUKSKRIVEN FÖR NÖJES SKULL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0