VAR KOMMER MÄNNISKORNA IN I SVERIGE

Har just fått information att jag är frisk enligt försäkrings kassans bedömmning, men jag har ett sjuk intyg på att jag är sjuk , av en läkare som undersökt mig, försäkringskassan har inte undersökt mig, hur trovärdigt är det, att man kan bedömma en människas hälso tillstånd utan att träffa den berörda. Detta känns som om man söker vilket bidrag som helst, och beslutet tas godtyckligt, av någon som inte känner till alla detaljer.
Vi kan ju skapa en sajt på internet, dit man kan sända in sin ansökan och man kan ha ett antal läkare som bedömmer din status, och säger ja eller nej, för nu undersöks man av en läkare, och bedömmas av en annan.
Ska man vara utbildad läkare för att kunna vara sjuk.
Då skulle man kunna spara ännu mer pengar på Försäkrings kassan och innom landstinget.
Allt sköts via nätet, men var kommer människan in.
Men tack vare detta systemet, så blev jag i ett naffs ARBETSLÖS på 50% och kanske måste jag skaffa ett annat jobb för att försörja mig, för man lever inte utan pengar.
Så Reinfeldt, jag kommer att ta jobbet av dig....

SVERIGE KAN BARA BLI BÄTTRE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0