Lidman i Amerika dag 10

En dag med lite utav varje, med hysterisk shopping, och lite husthallsnara tjanster, kolla skylten far atervandsgrand.
Vill bara meddela att do sma affarerna ar stora, har en Butik med wc, jarnaffar,tradgard, hushallsaffar m.m.
Min faffo tidnings shop, besoker alltid nar jag ar i Seattle.
Har startade Starbucks idag ett varldsforetag.
The market som har arnor fran borjan av 1900-talet, och ar bade utom och innomhus och drar massor av
folk. Nagot sadant borde vi hai Pitea/
Har till hoger en T-shirtaffar som aven har massor av smaprylar. Langre bak ser du den roda skyllten
for Target, som ar ett mycket stort varuhus, med allt du kan behova.
I Amerioka ar allt stort, undrar om Pitea kommer att se ut sa har, nar vi byggt fardigt.
Fangade dessa cycklande p-vakter med en missnojd felparkerare.
Har leker vi gomma John
Trevligt med nya bekantskaper, en liten kvick rackare.
Har ar gatan vi bor pa, och helt underbara grannar, idag kom en granne over med en speciell sort av godis
till just mig, man blir overvaldigad.
Mina vardar ar bagge konstnarer, och John aven musiker, da kan man hitta denna typ av konst.
Upptakte denna i ett fonster, och det ber pa att min vard Monikas mamma kommer fran Pitea och
Pitholm.
Efter som jag ingar i ABF Piteas verksamhetsrad, kunde jag inte lata bli att fota denna bil, det finns ABF:are
i Seattle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0