Lidman i Amerika dag 6

Big size cowboybots, och lilla jag.
Dennis ar en gammal krigsveteran fran Vietnam, en man jag lart kanna, fran forsta gangen, jag kom till
Seattle.
Min vard och favvo tremanning Monika med Dennis.
Dagens lunch intogs pa Slims, en hamburgerbar i gammal stil.
En skylt inne pa Slims.
Innifran Slims.
Har har jag och Dennis fatt var mat.
Du forstar att jag trivs kanske. Galler att njuta medan man kan.
Kaffet intogs hos Fox Lady, En kurvig servitris i Bikini, och vi fick inte fota, av naturliga skal, men vilken
arbetsmiljo. Tank dig nastan inga klader, och ute regnade det, finns nog inget arbetsmiljoverk i Usa.
Farden gick vidare tillLeMay America s Museum, som bygger pa privatsamlaren Harold E LeMays
samlingar av gamla bilar, som ar inkopta fran fabrik och aldrig varit i trafik, han byggde sin formogenhet
pa sophantering.
Vantar pa att fa ut nycklarna, tankte att jag kunde kora hem.
Till och med Monika hittade en drombil, hennes enda problem var vad skulle vi gora med hennes Kia
pa parkeringen.
Denna ville Dennis ha.
Haftigt svart Bubbla.
Jag och Dennis
Dennis och Monika.
Lite fran ovan, har finns massor av bilar, hit borde Norrlands Motor Historiker aka.
Har finns aven motorcycklar, av olika fabrikat.
Och titta en svensk Husqvarna.
Till och med Flinta har sin bil parkerad har.
Mera bilder far bli en annan gang, nu vantar middag.
 
 

Kommentarer
Postat av: uffe

Vilka bilar och VILKA brud, spirea jag så med dig. Ha det bra det är du väl värd Leif.

Uffe

Svar: Tackar Uffe, det finns mycket vackert har, och mer bilder fran bilmuseet, och glasmuseet kommer langre fram/ vi hors Leif
Leif Lidman

2014-05-09 @ 13:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0